مطالب مرتبط:
سیمرغ 42| نگاهی به مجنون؛ درخشان در ساختار الکن در روایت
تصاویر | فوتوکال و نشست خبری فیلم سینمایی آسمان غرب
سیمرغ42| چالش های طراحی لباس آسمان غرب؛ وقتی لباس به کمک قصه می آید
سیمرغ 42| نگاهی به «شمشیر و اندوه»؛ نوید درخشش انیمیشن در ایران
حواشی روز هفتم فیلم فجر|آسمان ناامن تیم ملی، حال خوب «آسمان غرب» را شُست و برد/ آسیایی ماندیم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 19:552024-02-08فرهنگي

سیمرغ 42| نگاهی به «آسمان غرب»؛ درخشان در ساختار، ناموفق در درام پردازی!


«آسمان غرب» دومین ساخته سینمایی محمد عسگری پس از «اتاقک گلی» است؛ او که سال قبل توانست با تحسین منتقدان برای ساخت فیلم اولش مواجه شود و داستانی سرراست، - خبرگزاری فارس ـ گروه سینما: آسمان غرب دومین ساخته سینمایی محمد عسگری پس از اتاقک گلی است؛ او که سال قبل توانست با تحسین منتقدان برای ساخت فیلم اولش مواجه شود و داستانی سرراست، بی غل و غش و ساده را روایت کند که ضمن پرداختن به جنایات هولناک گروهک تروریستی منافقین قصه عشقی میان یک زوج را به تصویر می کشید در فیلم جدیدش اثبات می کند در اجرای پرو داکشن های بسیار بزرگ تر نیز توانا است و می تواند فیلم های اکشن، جنگی و حادثه ای درخشانی را تولید کند.

آسمان غرب از نظر فرم و ساختار خاطرات خوش فیلم های پرمخاطب و ماندگاری همچون کانی مانگا و عقاب ها را برای مخاطبات امروزی که سال ها است نتوانسته اند بر پرده نقره ای سینما فیلم های اکشن جنگی را ببیند تداعی می کند.

بی تردید سینمای ایران در راستای اهداف کلان و استراتژیک خود ملزم است به اقتضائاتی همچون ملی گرایی، وطن پرستی، توجه به زندگی مفاخر، قهرمانان و مشاهیر در حوزه های مختلف بپردازد.

شرح دلاورمردی خلبانان هوانیروز در دوران دفاع مقدس در آثار سینمایی همواره مورد پسند مردم بوده و در گیشه موفق واقع شده اند اما آنچه بیش از هر مسأله ای حائز


برچسب ها: ساخت - گروهک تروریستی منافقین - فیلم - آسمان - محمد عسگری - منتقدان - داستانی
آخرین اخبار سرویس:

سیمرغ 42| نگاهی به «آسمان غرب»؛ درخشان در ساختار، ناموفق در درام پردازی!

سیمرغ 42| نگاهی به «آسمان غرب»؛ درخشان در ساختار، ناموفق در درام پردازی!